2009. szeptember 14., hétfő

Just Nan

Ajándékot kaptam, méghozzá nem is akármilyet. A Stitching Exchanging egy korábbi játékában Just Nan volt a téma. Bonnie készített nekem ajándékot, de hiába lestem a postást, a csomag nem érkezett meg. Ennek már több, mint két hónapja. Ma azonban egy boríték lapult a postaládánkban! Bonnie készített nekem egy második ajándékot, ami ezúttal meg is érkezett. Egy gyönyörű díszt kaptam, Just Nan - Candy Cane Snowflake a minta neve, ahogy Bonnie megírta nekem. Nagyon tetszik, sok-sok apró öltés, gyöngyök, középen szív, még a gombostűk feje is szív alakú. De nem is ragozom tovább, mutatom:

Just Nan - Candy Cane Snowflake

Today I received the most beautiful ornament from Bonnie. She was stitching for me in Stitching Exchanging's Just Nan Exchange, but the first piece was lost :( She was so so nice that she made a replacement which fortunately arrived safely. The pattern is Candy Cane Snowflake and I love it very much.

Thank you Bonnie!

7 megjegyzés:

Jucus írta...

Hű, gyönyörű! És nagyon kedves ettől a csajszitól, hogy csinált "pót-meglepit"!

unikat írta...

Ez nem semmi!
Kétszer meglepit készíteni!
S milyen szép is lett!
Használd egészséggel!

Andulka írta...

Nem ide tartozik, de:BOLDOG NÉVNAPOT KÍVÁNOK!!!!!!!!!!!!!!

Edit írta...

Köszönöm szépen :)

Jucus írta...

Én is boldog névnapot kívánok Neked!

Timici írta...

Nagyon boldog névnapot kívánok!!!

Edit írta...

Jucus, Timici, köszönöm szépen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...