2010. február 8., hétfő

Kreatív blogger


Nagyon megtisztelő díjat kaptam Mammkától: a Kreatív blogger díjat. Köszönöm szépen Mammka! 7 dolgot kell eláruljak magamról, s 7 embernek kell továbbadni a díjat.

Már többször ért el olyan játék, amelyben 7/6/5 fontos/nem fontos dolgot kellett elárulni magunkról, de megpróbálok újakat írni:

  1. Szeretem a friss ropogós kenyeret mozzarella sajttal és paradicsommal (vagy csak úgy magában is).
  2. Szeretek téli estéken meleg pokrócba burkolózva megnézni egy jó filmet.
  3. Nem szeretem, amikor csak süvít, süvít a szél, és nem akarja abbahagyni. Különösen ha meleg levegőt hoz.
  4. Nem szeretem a kávét, a teát viszont annál inkább. Leginkább a menta és a Lady Grey a kedvencem.
  5. Szeretek olvasni, de mostanában abban a kevés szabadidőmben inkább hímezni szoktam.
  6. Szeretem a szép képeslapokat és bélyegeket.
  7. Szeretnem, ha jönne mar a tavasz! :)

Legszívesebben mindenkinek küldeném, hiszem annyi de annyi kreatív bloggert ismertem meg amióta vezetem a blogom. De mivel mindenkinek nem tudom küldeni, most ennek a 7 (sőt, igazából 8, vagy akár 9) személynek szeretnem továbbadni:
  • Bruercsinek és Dorkának, akik mindketten sokféle szépséget készítenek
  • Diának, aki szépeket hímez is és varr is
  • Polly-nak, aki nemcsak szépeket hímez, de mintákat is tervez nekünk
  • Skorpiocskának, akinél rengeteg különböző technikával készült szépséget láthatunk: hímzés, fonalgrafika, scrapbook... nem is tudom mind felsorolni! :)
  • Szilvinek, aki szintén sok szépséget hímez, horgol, varr...
  • Timicinek, akinek a hímzései mellett a kötéseiben is gyönyörködhetünk, s még nagyfia, Bence munkait is megcsodálhatjuk néha :)
  • Zsuzskának, akinél szintén sok-sok kreatív ötletet meríthetünk (s recepteket is, hiszen főzős blogot is vezet!)
Fogadjátok sok szeretettel!

4 megjegyzés:

bruercsi írta...

Ó, de aranyos vagy! Köszönjük szépen! Most egy kicsit szégyellem magam, mert mostanában nagyon nem volt alkalmunk alkotni...
De majd csak újra a régi lesz az alkotói kedvünk...

Timici írta...

de drága vagy! köszönöm szépen, nagyon jól esik, hogy gondoltál rám:o) holnap én is megírom a listám ígérem:o))) köszi még egyszer!

Polly írta...

Köszönöm szépen a díjat.
Aranyos vagy, hogy rám is gondoltál. :)))

Zsuzsi írta...

Szióka!

Végre hazataláltam és máris meglepetés vár. Nagyon szépen köszönöm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...