2011. július 15., péntek

Mesetarisznya #4 és egyebek

Gabinál olvastam, hogy kevés fiús mesetarisznya készült, ezért Anyuval készítettünk egy negyedik tarisznyát is. Anyu hímezte, én megvarrtam. A bélés anyagát párom választotta, hogy ebből készítsek majd neki (is) valamit. Remélem lesz egy kisfiú, akinek megtetszik majd ez a két kék madár.

Together with my mother we made another bag for the First Fairytale Therapy Centre, as we have heard that they are in need of bags for boys. My mother stitched it and I did the sewing. We hope that there will be a little boy who will like it. The fabric used for the inside was chosen by my boyfriend. He chose it so that I make something from it for him :)

És akkor mutatom, mi készült még a kék anyagból. Még tavaly hímeztem ezt a kis képet, de csak most nyerte el végleges formáját. Neszi készült belőle, párom kérésére.

And here is what I made for my boyfriend from the blue fabric. I stitched this picture last year, but I finished it off only now. I made a small bag from it, as was requested :)


Andi meglepett engem egy díjjal, amit itt is köszönök szépen. Nem tudom, mit jelenthet, mire utalhat pontosan a díj "Pink Lady" elnevezése, de sok szeretettel adom tovább a következő személyeknek, mert nagyon szeretek gyönyörködni munkáikban, képeikben, írásaikban (amik persze egyáltalán nem "pink"-ek!!):


Fogadjátok szeretettel!



Végül pedig ebben a melegben meghívok mindenkit egy hűsítő narancslére. Nekem ez az egyik kedvenc italom, remélem nektek is ízleni fog! Kellemes hétvégét kívánok mindenkinek!

Finally in this heat let me invite you to an orange juice. It is one of my favorite drinks, and I hope you will like it too! Wishing you a great weekend!



12 megjegyzés:

Jucus írta...

Én meg Neked szántam egy ilyen aranyos kis díjat!:o) Kukkants be hozzám, ha van kedved!

Sch Gabi írta...

Gyönyörű a tarisznya, és csodás, hogy még a negyediknek is neki álltatok. Meglesz a gazdája ennek is! Hamarosan beszámolok arról, hogy hogyan is találnak gazdára a tarisznyák és tarisznyára a gyerek-vendégek a házban.

Kedves vagy, hogy gondloltál rám a díjjal, de nem szoktam ilyesmit kitenni, ne haragudj, nem szeretnélek megbántani... Igaz, végignéztem az általad ajánlott blogokat, köszönöm a kedves kínálást!

Talán kereszteszemes blogbarátaid keze közül is kikerül még néhány fiús tarisznya... nagy öröm, hogy rátaláltál, rátaláltatok a felhívásra.

Szép napokat!

Móni írta...

Nagyon szép lett a tarisznya és a neszi is, a narancslevet pedig köszönöm én is most ittam meg a szokásos napi adagomat. :))

Carol írta...

You and your mother make a great team, Edit--your little bag is so cute. And I love the blues in both it and your boyfriend's bag... Very nice work :)

Oh, that orange juice looks inviting--hope you are enjoying your weekend in Spain!

csutkailda írta...

A tarisznya igazán csodás.
És nagyon köszönöm, hogy értékeled a fotóim.:)))

Tatkis írta...

Beautiful creations in blue colours! I'm sure the little boy would be glad to have such a bag!
Thanks for the juice :)

Hugs,
Tatyana

unikat írta...

Milyen figyelmesek vagytok, hogy rögtön a fiúk kedvéért újabb tarisznyát készítetek.
Nagyon tetszik a közös munkátok eredménye. Olyan jó lehet valakivel együtt munkálkodni, mert a sikernek is együtt lehet örülni.
A neszeszer is szépséges
Puszi

Főkolomp írta...

Köszönöm én is, tarisznya gyönyörű. Én nem vettem észre a felhívást, köszi, hogy szóltál!

Aledi írta...

Gyönyörűszép a tarisznya! Köszönöm a díjat. (Nálam azért vannak pink alkotások is ;)

Leki-Rita írta...

Szépségesek a hímzések és a befejezések. Köszönöm a díjat :)

Suzi írta...

Csodálatosak a munkáid!
És nagyon köszönöm a díjat!

Sari (saristitching) írta...

What a nice bag! Orange juice looks so good :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...