2012. október 21., vasárnap

Merci

Ez a kis párnácska egy kedves kolléganőmnek készült, köszönetképpen. Remélem tetszeni fog majd neki. Liselotte mintáját Nina Lilac Pearl fonalával hímeztem.

This little pillow was made for a colleague of mine, as a thank you for her kindness. I hope she will like it. I stitched the lovely pattern of Liselotte with Nina's Lilac Pearl thread.

Minta/Pattern: Liselotte - Merci

Sütöttem is a héten, mégpedig Annástól a rumos-mazsolás keksz receptjét próbáltam ki (bár én a rumot most kihagytam). Nagyon ízlett páromnak is, nekem is, csak az az egy gondunk volt vele, hogy nagyon gyorsan elfogyott! :)


I was also baking a bit this week, I tried a new receipe from Annás, "cookie with raisins and rum" (although I did not use rum). It was really delicious, the only problem was that it did not last too long :)



Mindenkinek további kellemes vasárnap délutánt kívánok!

Wishing you a lovely Sunday afternoon!

10 megjegyzés:

Palkó írta...

Gyönyörű ez a párnácska!
A süti nálunk is tuti gyorsan elfogyott volna :)
Szép hétvégét (a maradékra) Neked is - gondolom, Te holnap már dolgozol, ott nincs ünnep :(

Lainey írta...

Sweet pillow for your friend Edit and those biscuits do look yummy!

Névtelen írta...

Hát, ha én lennék a kolléganőd, nagyon tetszene a párnácska, mert nagyon ízléses! És a süti is "ízléses":o)

Mylene írta...

Lovely pillow you've made for your colleague. I am sure she will love it.
Yummy biscuits!

László Kinga írta...

Nagyon szép lett!Szép a minta, a színek, s a megvalósítás!

Carol írta...

I'm sure your friend will be so pleased with your little pillow, Edit--it is adorable :) And no wonder those yummy looking cookies didn't last long!!

Hope you are having a good week :)

Andulka írta...

Szép lett a párnácska, biztos tetszeni fog a kolléganődnek!

Edit írta...

Koszonom szepen mindenkinek! Tegnap megkapta kolleganom a parnacskat. Sajnos nem tudtam szemelyesen atadni, de ugy hallottam, orult neki :)

Thank you everyone! Yesterday my colleague got the pillow. Unfortunately I could not give it to her personally, but I have heard that she liked it a lot :)

Michelle írta...

I'm sure your friend will love the pillow - it is beautiful! The cookies look delicious!

Brigitte írta...

Such a lovely little gift. I'm sure your colleague liked it a lot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...